0 800 21 50 13 Безкоштовно по Україні
Передзвонити мені
Каталог товарів

Гарантія оригіналу

Як відрізнити оригінал від підробки

Питання справжності парфумерії хвилює кожного другого покупця. Як не помилитися при виборі, на що насамперед звертати увагу, чи керуватися принципом: що дорожче, то краще.

Хочете стати в цьому питанні експертом? Ми вирішили зібрати актуальну інформацію в одній статті та розповісти, як відрізнити оригінал від підробки.


Відразу визначимося, що прийнято вважати оригіналом, а що підробкою:

Оригінал. Аромат з оригінальною формулою. Вироблений торговим будинком або офіційно замовлений ним в іншого підприємства.

Підробка. Парфумерія із сумнівним складом, неприємним ароматом або спиртовою віддушкою, яка видається за справжню.


Види підробок

Існує 3 види підробок:

Імітація. Відрізняється від оригіналу зміненими літерами в назві. При цьому дизайн флакона нагадує оригінал.

Версія. Найчастіше використовують дорогі компоненти, тому аромат звучить яскраво. У поодиноких випадках версія перевершує оригінал у запаху.

Копія. Повторює назву, запах, флакон та упаковку оригіналу. Закон України забороняє видавати копію за оригінал.

Продавці неоригінальної парфумерії вигадують переконливі та презентабельні назви — «ліцензія», «аналог». За фактом така продукція — звичайна підробка

Продавці неоригінальної парфумерії вигадують переконливі та презентабельні назви – «ліцензія», «аналог». За фактом така продукція — звичайна підробка.

Зверніть увагу! Виробник оригіналу не дає ліцензії на виробництво аромату в іншій країні. При цьому заводи бренду можуть перебувати в різних країнах. Виробник парфуму може продавати право виробництва іншій фірмі. Після продажу, навіть якщо новий виробник змінить дизайн упаковки та флакона, парфум вважатиметься оригіналом.

Упаковка

Насамперед уважно огляньте коробку парфумерії. Звертайте увагу на такі фактори:

Назва. Перевірте чи немає помилок у назві виробника та марки. Найчастіше змінюють місцями літери або замінюють іншими словами. Наприклад, на імітації французького аромату пишуть parfume, тоді як правильне написання parfum, без e в кінці.

Целофанова упаковка. Плівка тонка та акуратна. Найчастіше шов, що сплавлений. проходить по центру однієї зі сторін упаковки, паралельно ребру. Більшість виробників використовують для заклеювання целофану не клей, а впливають на плівку шляхом нагрівання. В результаті шов ідеально рівний. На упаковці зверху або знизу коробки може бути прямокутний або круглий штамп у вигляді наклейки.

Паперова упаковка та каркас. Повинні бути з якісного щільного паперу чи картону. Без вм'ятин і шорсткості. У оригінальної парфумерії картон усередині білий.

Штрих-код. Перші дві цифри штрих-коду повинні співпадати з країною-виробником, який вказаний на упаковці. Порівняйте номер партії на упаковці та дні флакона. Якщо вони збігаються, це імітація оригіналу. Серійний номер повинен добре переглядатися.

Clinique, Davidoff не використовують поліетилен. У деяких парфюмах Hugo Boss та Lacoste теж немає плівки. Також не використовується целофан для пакування мініатюр, наборів та пробників.

Зверху шов нерівний, йде під кутом - це підробка. Шви на оригіналі прямі та чіткі.

Зліва у літер білий відблиск - це підробка. Друк на оригіналі чіткий, без браку.

На підробці, кут упаковки морщиться, збирається складками.

Поліетилен оригіналу щільно та акуратно облягає коробку.

Ознака підробки - сірий відтінок паперу на внутрішній частині упаковки та "пухнасті", неакуратні торці. Парфум може бути поміщений у пластиковий чи картонний каркас.

Знак зворотної тари. Відмітний знак оригіналу. У оригіналів чорна чи темно-зелена стрілка зверху. У Tom Ford, Ermenegildo Zegna, Carner Barcelona та Les Liquides Imaginaires біла стрілка розташована вгорі.

Виробники фейкових ароматів іноді роблять упаковку, марковану штрих-кодом однієї країни, а флакон - кодом іншої країни. Компанія Procter&Gamble зареєстрована у Швеції. Їй належать парфумерні марки Gucci, Dolce&Gabbana та Lacoste. Тому на упаковках шведський штрих-код.
  • Франція
  • Італія
  • Велика Британія
  • Німеччина
  • Іспанія
  • США та Канада
  • 30–37.
  • 80–83.
  • 50.
  • 400–440.
  • 84.
  • 00–09.

Перед покупкою дізнайтесь на сайті офіційного виробника, в якій країні зареєстрована торгова марка!

Зверніть увагу! Виробник підробок може проставити «правильний» штрих-код, тому перевірка оригінальність за кодом не дає 100% гарантії.

Зліва штрих-код надрукували на сірому фоні - це підробка. Штрих-код в оригіналі друкують на білому тлі.

На упаковці повинні бути


Категорія:
  • parfum - парфуми;
  • eau de parfum — парфумована вода;
  • еau de toilette — туалетна вода;
  • рідше інші категорії.

Призначення:
  • pour femme - для жінок;
  • pour homme - для чоловіків;
  • for woman - для жінок;
  • for men - для чоловіків;
  • рідше інші варіанти.
Кодування — кожна марка кодує товар за своїм, але поширений варіант такий:
  • код видавлений на папері/картоні;
  • код пробитий чорним курсивом;
  • перші дві цифри рік — 15 (2015 рік), наступні три цифри — день від початку року.
Склад — виробники не завжди перераховують компоненти.
Мілілітраж та обсяг:
  • у ml;
  • у fl.oz — американський захід, що дорівнює 30 мл.
Країна-виробник:
  • Made in …;
  • Realises dans …
Якщо на офіційному сайті виробник анонсував аромат у певних обсягах, наприклад, 25, 50 та 100 мл, а інтернет-магазин пропонує 80 мл – це підробка. Написи подібні до "Paris-New York-London" або напис тільки країни, наприклад, "USA" без "Made in ..." — ознаки підробки.
Зверніть увагу! Тільки Salvador Dali випускає ручки-спреї по 8, 9 та 15 мл. Givenchy pour homme і DKNY women мають позиції по 15 мл. В інших випадках такі обсяги – ознака підробки.

Зліва номер партії надрукований нечітко, розпливчасто - недостатній тиск чи неякісне обладнання. Кодування оригіналів

Флакон

Виробники оригіналу використовують якісне кольорове скло.

Ознаки підробки:

  • прозоре скло з пофарбованим верхнім шаром;
  • пластик;
  • потіки або шви скла;
  • нерівності та вигини форми, дефекти виливки;
  • бульбашки у склі;
  • тьмяні ділянки;
  • товсте дно.

На плафонах Nina Ricci та Amouage бувають помітні спайки скла.

Криво накручена, погано забарвлена, погано прилегла або надто легка кришечка – ще одна ознака підробки. Виробники оригіналів роблять кришечки з якісного пластику, акуратні, без нерівностей та задирок.

Зліва, у нижній частині флакона, нерівна фаска. Флакони оригіналів бездоганні.

Зліва нечіткий, розмитий логотип компанії. Друк на оригіналах чіткий та акуратний.

Перші два натискання на спрей повинні бути холостими — без розбризкування духів, тому що
заводське повітря після збирання виходить із помпи. Якщо трубочка помпи не вміщається у флакон і згинається на дні - це ознака підробки. Головка спрею повинна ідеально поєднуватися з дизайном флакона. Кільце-обідок під розпилювачем не повиненно вільно прокручуватися.

Зверніть увагу! Навіть в оригіналах через заводський брак спрей може не працювати. Таке трапляється дуже рідко, але варто обов'язково перевірити дозатор перед покупкою.

Перед покупкою оцініть колір флакона та колір рідини на сайті виробника у великому перевіреному інтернет-магазині. Як правило, кольори оригіналів – від палевого до темного жовтого. Рідше зустрічаються бузкові, рожеві або зелені відтінки. У виробництві підробок використовують надмірно насичені, їдкі кольори. Мутна рідина або осад ще одна ознака підробки.

В цілому, вивчіть упаковку та флакон конкретного аромату на сайті виробника, в огляді найбільшого порталу чи популярного досвідченого блогера. Вивчіть все: форми і пропорції, розмір та положення логотипу, захисні стрічки, голограми, кольору, тиснення, текст на етикетці та якість друку.

Аромат

Композиція підробок неповна — на панелі лише верхні та, рідше, середні ноти. Аромат підробки швидко зникає.

Якщо ви перестали відчувати запах через 20-60 хвилин після нанесення, нюх міг адаптуватися та «відфільтрувати» постійний аромат, тому обов'язково запитайте в оточуючих, чи звучать ноти духів.

У підробок нерідко виражена нота спирту.

Аромат оригіналу складається з нот трьох рівнів:
  • верхня — тримається кілька хвилин;
  • середня (серця) - 2-3 години;
  • нижня (базова) — понад 4 години.

Асортимент

Часто продавці підробок обмежують асортименти популярними брендами: Giorgio Armani, Hugo Boss, Christian Dior, Chanel.

Через невисокий попит підробляти ексклюзивні марки невигідно: Marc Jacobs, Chopard, Cartier, Hermes, Narciso Rodriguez, Sisley, Valentino, Victoria's Secret, Juicy Couture, Lalique.

Продавці оригінальної парфумерії, як правило, пропонують аромати і знаменитих, і «середніх», та рідкісних виробників.

В асортименті інтернет-магазину, що продає оригінальну парфумерію, є флакони різних обсягів – у середньому, від 30 до 200 мл. Інтернет магазини, що займаються підробками, обмежуються самими популярними та вигідними для продажу обсягами: 80, 90 та 100 мл.

Ціна

Елітна парфумерія дорога

Несумлінні продавці вигадують переконливі приводи продажу підробок під виглядом оригіналу за низькою ціні: викуплені залишки збанкрутілої фірми, конфіскат, нова рекламна акція.

У сфері парфумерії знижки понад 30% мають насторожувати - продаж оригіналу за заниженою ціною збиткова.

Інтернет-магазини економлять на оренді, зарплаті великому штату та на офлайн рекламі, тому ціни можуть бути нижчими, ніж в офлайн-магазинах.

Інтернет-магазин, що продає справжню парфумерію, пропонує пропорційні ціни, наприклад, 100 мл дорожче, ніж 50 мл. Крім того, 100 мл тестер коштує приблизно стільки ж, скільки 50 мл парфумів в оригінальному флаконі( у тестера дешевша упаковка).

Інтернет-магазини, що обігрують та рекламують назва "Duty Free" займаються недорогою підробкою під виглядом безмитних оригіналів.

У продавців підробок ціни невиправдано скачуть, іноді не залежить від обсягу. Крім того, аромати різних брендів одного і того ж обсягу продають по однаковій вартості. Тільки нішева парфумерія певного бренду може продаватися за однаковою ціною, наприклад Larc. В інших випадках це ознака підробки.

Загальна рекомендація

Попросіть продавця сертифікат якості. На ньому має бути «мокра» — поставлена,
а не надрукована принтером – печатка.

PS.

Незабаром "Lagrande" опублікує окрему велику статтю про порівняння оригінальної та підробної косметики. Поки обмежимося кількома рекомендаціями.

Ціна. Як і в парфумах, оригінальні марки не можуть бути дешевими. Справжній конфіскат не продають відкрито, через магазини. «Ліцензії», «репліки» та інші переконливі назви – синоніми слова «підробка».

Код. Прості дешеві підробки не мають коду, вибитого на корпусі.

Якість упаковки. Уважно оцініть якість пластику, картону та якість друку. Зверніть увагу на акуратність зрізу губної помади, симетричність та рівність розміщення дозатора на тональному кремі.