Чоловіча парфумерія
Фільтри
Бренди
- 0-9
-
-
-
-
-
-
-
- a
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- b
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- c
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- d
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- e
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- f
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- g
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- h
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- i
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- j
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- k
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- l
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- m
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- n
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- o
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- p
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- q
-
- r
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- s
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- t
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- u
-
-
-
-
-
-
- v
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- w
-
-
-
-
-
-
- x
-
- y
-
-
-
- z
-
-
-
-
-
-
-
Країна виробник
Група товару
Об`єм
Чоловіча парфумерія
У середні віки чоловіча парфумерія цінувалася навіть дорожче за жіночу, адже адресувалася вона тим, хто володів цілими державами. Створювали парфуми алхіміки, а поміщалися вони в судини, які можна було назвати справжніми витворами мистецтва – це були твори кращих ювелірів – ось чому коштували вони надзвичайно дорого і доступні були лише небагатьом.
У наші ж дні чоловіча парфумерія перетворилася з об'єкта недоступної розкоші в обов'язкову частину іміджу будь-якої респектабельної і поважає себе людини, ось чому чоловіки вибирають свій парфумерний гардероб ретельно і не обмежуються одним-єдиним парфумом, а мають кілька флаконів, містять підкреслюють статус або гармоніюють з обраним чином і ситуацією.
Як підібрати ідеальну чоловічу парфумерію?
Для цього вам знадобиться наш короткий гід по всій різноманітності ольфакторної продукції, яку пропонує вашій увазі інтернет-магазин оригінальної парфумерії La Grande.
Перший критерій – насиченість та стійкість аромату . Залежить він від кількості ароматичних речовин: чим вона вища, тим інтенсивнішим буде запах і довше збережеться на вашій шкірі та речах. Традиційні одеколони мають стійкість до 2 годин, туалетна вода – 2-3 години, парфумована вода – 4-8 годин, а парфуми – до 12 годин і навіть більше. Не забудьте також про парфумовані засоби догляду : лосьйони для гоління, гелі для душу і дезодоранти дозволять вам витримати імідж в єдиному стилі і продовжити аромат.
Другий критерій - пора року . У літню спеку та в зимові холоди, у вітряні весняні дні та сирі осінні будуть затребувані зовсім різні парфуми, і тому варто враховувати рекомендації, які даються на сторінках сайту щодо їхньої сезонності.
Непогано пам'ятати і про час доби : доречні вранці одеколони виявляться занадто легкими для другої половини дня, а якщо ви не маєте можливості оновити запах протягом дня - віддайте перевагу тихому, але стійкому варіанту туалетної або парфумованої води. Вечірній парфум завжди звучить більш насичено, урочисто або спокусливе – залежно від ситуації, для якої обраний.
Третій критерій – статусність і доречність : хоча немає прямого зв'язку між красою аромату та його ціною, проте «клас» продукції нерідко буває дуже пізнаваним і повинен підходити місцю та часу її використання. Продукція ольфакторного світу ділиться на мас-маркет, мідл-клас (середній сегмент), люксову, елітну та нішеву парфумерію, і всі вони відрізняються не тільки ціною, але й багатогранністю, складністю звучання, впізнаваністю – або, навпаки, унікальністю. Все це необхідно враховувати, співвідносячи також зі своїми фінансовими можливостями та колом спілкування: дорогий нішевий аромат «не оцінять» у тому колі, де не приємно звертати на це уваги, а дешеву парфумерію «не зрозуміють» у респектабельному суспільстві, для членів якого парфум настільки ж важливий, як і марка годинника або автомобіля.
Купити чоловічу парфумерію в La Grande – сучасний та швидкий вибір!
Користуючись навігацією на нашому сайті, ви зможете вибрати продукцію майже 500 брендів і визначити необхідний для себе обсяг (щоб спробувати аромат, достатньо пробних флаконів від 0,7 до 10 мл, тревел-варіанти припускають 10-30 мл, а улюбленими ароматами хочеться насолоджуватися як можна довше, тому варто вибрати великий флакон на 50-100 мл або навіть більше).
Також необхідно знати, що всі парфуми діляться на «родини» - і лише вам вирішувати, що саме віддати перевагу. Найбільш затребуваними напрямками серед чоловічої парфумерії є:
- Деревні (найчастіше це кедр, сандал, ветивер),
- шипрові (терпкі та насичені, з нотами дубового моху, бергамота, пачулі, лабдануму)
- фужерні (відмінні пряною гіркуватістю аромати папороті, моху, лаванди),
- цитрусові (антидепресанти, що дарують свіжість),
- східні (щільні, інтенсивні, чуттєві),
- шкіряні (втілення маскулінності),
- морські (з нотами озону, солі та йоду, що створюють атмосферу пригод),
- алкогольні (харизматичні та інтригуючі),
- Крафтові (епатажні - типу запаху мокрого асфальту, гарячого мотора або пляжного піску),
- альдегідні (де канву утворюють синтетичні молекули).
Набагато рідше чоловіча парфумерія передбачає використання квіткових, фруктових та гурманських нот, хоча часом трапляються і вони, створюючи атмосферність звучання.
В інтернет-магазині La Grande зібрана тільки оригінальна чоловіча парфумерія, купити яку не важко: достатньо витратити пару хвилин на складання замовлення, і наш пунктуальний кур'єр доставити вам його прямо за вказаною адресою!