0 800 21 50 13 Безкоштовно по Україні
Передзвонити мені
Каталог товарів

Гарантія оригіналу

Вибір парфуму – зовсім не просте завдання, адже потрібно підібрати аромат, який найкраще відображатиме ваше внутрішнє «Я».

Безумовно, парфумерна галузь – не єдина ніша ринку, яка страждає від величезної кількості підробок, але саме ця галузь виробляє продукцію, яка безпосередньо впливає на фізичне здоров'я людини та її психоемоційний стан. Отже, якість цієї продукції має бути бездоганна! Саме над цим аспектом так старанно працюють б'юті-бренди, максимально акуратно відбираючи інгредієнти для створення ароматів з метою створити не просто ольфакторну досконалість, а й дотриматись його абсолютної безпеки для вашого здоров'я. Звичайно, на це витрачаються значні ресурси – ось чому оригінальні парфуми не можуть бути гранично дешевими.

Наші фахівці відповідально відбирають на парфумерному ринку все найкраще для своїх клієнтів, відслідковуючи яскраві світові новинки та пропонуючи їх одразу після прем'єрних презентацій. Звичайно ж, ми пропонуємо й усі визнані хіти парфумерії – аромати, які вже здобули свій авторитет серед шанувальників. Вибираючи аромат, ви завжди сподіваєтеся стати власником якісного продукту оригінального походження.

Чи знаєте ви, як відрізнити оригінальний пафрюм від підробки? Щоб вберегти вас від обману, ми зібрали актуальну інформацію, яка допоможе зробити правильний вибір.

Продавці неоригінальної парфумерії вигадують переконливі та презентабельні назви – «ліцензія», «аналог». Але фактично така продукція – звичайний фальсифікат.

Важливо! Бренди не видають ліцензій на виробництво парфумів, такого поняття просто не існує. Проте виробничі потужності окремо взятого бренду можуть бути розміщені у кількох країнах. Країна реєстрації торгової марки (бренду) та країна, в якій було зроблено парфум, можуть бути різними, все залежить від розміщення виробничих потужностей. Іноді той самий аромат може бути виготовлений заводами, розміщеними у кількох країнах.

Упаковка

В даний час серед найбільших виробників існує негласний кодекс того, як має виглядати упаковка з парфумом, що постачається в магазин.

Картон, з якого зроблена упаковка, завжди якісний, щільний, з буквами, логотипами і цифрами, що добре читаються. Коли ви бачите змазаний шрифт, або фольгу, що обсипається від найменшого дотику, варіантів два: або парфуми неправильно зберігалися на складі, і магазин несумлінно ставиться до своїх прямих обов'язків, або ж це фальсифікат.

Целофан. Брендовий продукт, якщо йдеться не про вітринний зразок, завжди практично вручну загортається в плівку. Вона в жодному разі не повинна стягувати коробку, утворюючи пом'ятості, і містити клей, а зварний шов у нижній частині не повинен перевищувати по ширині 5-6 міліметрів, через нього повинні бути добре видно всі написи.

Зверніть увагу! Такі бренди як Clinique, Davidoff, L`Artisan Parfumeur, Annick Goutal не використовують целофанову упаковку. Деякі лінії Creed, Hugo Boss, Lacoste, Eatee Lauder, Shiseido також не упаковуються в плівку. На сьогоднішній день список брендів, які випускають парфуми, не використовуючи плівку під час упаковки, неухильно зростає, актуальну інформацію обов'язково уточнюйте.

Внутрішня підкладка. Відкриваючи коробку, в яку упаковано парфум, покупець бачить всередині ще одну упаковку, яка утворює «анатомічний» вкладиш під флакон, що повторює його форму. Він, як правило, м'який, що надійно захищає крихке скло при перевезенні або при інших переміщеннях.


Написи на упаковці

Штрих-код: необхідно знати розташування цифр, з яких починаються маркування регіонів, де було зроблено парфум.

Для Франції діапазон 30-37, для Канади та США - 00-09, Італії - 80-83, Іспанії - 84, Великобританії - 50 тощо.

Серійний номер (батч-код) – буквено-цифровий шифр, де закодована інформація про марку, модель та інші технічні характеристики товару. Він може бути нанесений на коробку якісним чорнилом або глибоким тисненням.

Вказівка країни-виробника обов’язково зазначається у формі:
Made in … (France, Italy тощо).

Важливо! Принципові відмінності батч-коду і штрих-коду:

Штрих-код містить у собі такі дані: префікс національної організації, реєстраційний номер виробника товару, код товару і контрольне число.

У поєднанні символів батч-коду зашифровано термін придатності продукту

Обсяг завжди у двох одиницях виміру: у так званих «рідких унціях» з абревіатурою "FL.OZ." спереду та мілілітрах - "ml" на зворотному боці.

Флакон

Вимоги:

  • Не допускається присутність будь-яких гострих кутів, сколів, тріщин, подряпин, слідів або швів від неякісної заливки за формою.
  • Кришка – без люфту, щільно прилягає до шийки, але не настільки, щоб доводилося прикладати зусилля для того, щоб відкрити флакон.
  • Колір рідини – максимально прозорий, навіть коли скло темне або кольорове. Мутність, осад та явні хімічні барвники неприпустимі.
  • Пульверизатор впаюється «намертво», якісно зібраним флаконам простіше відламати шийку, ніж намагатися від'єднати його. Виняток становлять флакони, які заявлені виробником як такі, що поповнюються.
  • Трубочка калібрується по висоті тари – вона може трохи лягати на дно, але не закручуватися або «висіти» посеред рідини, ускладнюючи використання.
  • Перші два натискання на спрей, як правило, мають бути холостими. Добре зібраний механізм кнопки спочатку нагнітає повітря перед підведенням аромату. Але іноді бувають винятки, пов'язані з особливостями збирання флакона.

    Аромат

    Щоб підібрати парфуми необхідної концентрації, достатньо знати, як вони маркуються виробниками:

    • Парфуми. Позначаються словами Parfum/Perfume, Еxtrait, Еxtrait De Parfum
    • Парфумована вода. Маркується абревіатурою EDP – Eau De Parfum.
    • Туалетна вода. Позначається абревіатурою EDT - Eau De Toilette.

    Визначаючи, що має стійкіше звучання - туалетна або парфумована вода, виходячи зі складу можна дати однозначну відповідь, що перший продукт повинен триматися на шкірі та речах довше, проте на практиці буває інакше.

    Крім концентрації аромакомпонентів, на стійкість можуть впливати:

    • Тип композиції. Фруктові, цитрусові та свіжі ноти вивітрюються набагато швидше за деревні, солодкі та східні.
    • Індивідуальні особливості користувача. На стійкість аромату впливає не тільки його склад, а й тип шкіри, а також температура тіла людини, що використовує аромат, тому та сама композиція може розкриватися на різних людях по-різному і, відповідно, триматися на тілі різний час.
    • Зовнішні фактори. Погода, вологість і температура навколишнього середовища справляють на стійкість ароматичного продукту безпосередній вплив. Крім того, згодом запах перестає відчуватися самою людиною через звикання до нього, тоді як оточуючі продовжують відчувати аромат.

  • Наносьте парфум лише на чисту шкіру помірною дозою. Потрапивши на спітнілу або гарячу після фізичних навантажень шкіру, склад поєднується з потожировими виділеннями, створюючи в результаті неприємну гаму відтінків і не дозволяючи об'єктивно оцінити аромат.

Тестер

Тестер - це звичайний флакон парфуму без прикрас та дизайнерської упаковки. Коробка є однотонним картоном з чорно-білим принтом логотипу, штрих-коду, серійного номера партії та інших вихідних даних.

Внутрішній вміст тестера, тобто стійкість аромату та його букет, нічим не відрізняється від оригіналу. Фактично, це і є оригінальна парфумерна продукція. Усі відомі бренди випускають тестери з метою ознайомити покупців із різноманітністю своєї продукції, перш ніж вони куплять парфум у брендованій упаковці.

Зміст тестера ідентичний змісту флакона парфуму, оскільки призначення тестера - дозволити вам скласти думку про аромат, а не вразити дизайном.

Отже, ознаки того, що перед вами тестер:

  • відсутність дизайнерського впакування;
  • наявність напису "Tester. Not for sale" або "Demonstration Tester";
  • відсутність целофанової обгортки (упаковка не герметична);
  • відсутність декору на флаконі;
  • може бути відсутня кришечка (або замість неї - технічна пластмасова кришка).

В іншому до тестерів висуваються вимоги, аналогічні серійному продукту.


Ціна

Класичне правило «хороший парфум не буває дешевим» загалом актуальне досі. Єдина відмінність від ситуації з ринком попереднього десятиліття – з'явилися цілі лінійки світових брендів, які принципово працюють на недорогий сегмент.



Особливості використання та зберігання парфумерної продукції

Коли парфум потребує відстоювання:

  • Після пересилання чи навіть доставки кур'єром компоненти парфуму змінюють свою структуру. Повернути первісний аромат допоможе відстоювання.
  • Зберігання або пересилання парфуму за спекотної або холодної погоди. Під впливом тепла або холоду хімічний склад парфуму також починає змінюватися, що спричиняє зміну аромату.
  • Коли аромат парфуму перестав відчуватися. Постійне носіння улюблених парфумів призводить до того, що аромат на тілі не чутний. Відставивши композицію на 2-3 тижні можна знову почути звичний аромат.

Як відстояти парфум:

Флакон з парфумом слід поставити в прохолодне темне місце (не в холодильник!) і залишити на 1-4 тижні. Дуже важливо, щоб у цей період на флакон не потрапляли сонячне світло та штучне освітлення. Термін відстоювання залежить від кліматичних особливостей регіону, «віку» парфуму, кількості складових компонентів, пори року постачання. Так, у середньому досить двотижневої витримки – і можна скористатися ароматом. Якщо композиція складніша, то є сенс почекати 4 тижні.

Після відстоювання з флаконом слід поводитися максимально дбайливо: не збовтувати, не трясти, не зберігати у холодильнику, у ванній та спекотній кімнаті. Найкраще тримати парфуми за кімнатної температури, в захищеному від вологи місці.