Ferrari Black
- Країна виробник: Італія
- Країна ТМ: Італія
- Стать: Чоловіча
- Класифікація: вечірні, денні
- Аромати: деревні, пряні
- Верхні ноти: кардамон, кориця, слива, яблуко
- Ноти серця: жасмин, троянда
- Базові ноти: амбра, ваніль, кедр, мускус
- Рік випуску: 1999
- Вид продукції: Туалетна вода
- Країна виробник: Італія
- Країна ТМ: Італія
- Стать: Чоловіча
- Класифікація: вечірні, денні
- Аромати: деревні, пряні
- Верхні ноти: кардамон, кориця, слива, яблуко
- Ноти серця: жасмин, троянда
- Базові ноти: амбра, ваніль, кедр, мускус
- Рік випуску: 1999
- Вид продукції: Туалетна вода
Опис Ferrari Black
Як і автомобілі марки Ferrari, парфум Ferrari Black поза конкуренцією! Його фужерне звучання розкривається фруктовими, солодкими, ванільними, теплими пряними та цитрусовими акордами, і при цьому справляє дуже мужнє враження. Такий аромат може дозволити собі дорослий, впевнений у своїх можливостях чоловік - галантний, що відрізняється прекрасним смаком і розумінням життя, його радостей і справжньої краси.
Композиція створена в 1999 році, вона завершила трилогію «кольорових» ароматів від Ferrari, які відкрили свою чоловічу колекцію парфумами в стилі головних кольорів автомобілів бренду: перший Ferrari Red Man, що стартував, в 1996 році і Ferrari Yellow (1997 рік). Флакон парфуму лаконічний і присвячений цій ідеї: він виконаний у стилі Total Black і прикрашений логотипом Ferrari – потужним чорним конем на жовтому гербі бренду.
Верхні ноти звучать яскравим фруктовим акордом червоних яблук, стиглих ароматних слив, пікантної кислинки лайма та мужньої терпкості бергамоту. У серці аромату гурманське, пряне та тепле пахощі кориці та кардамону переплітається із запахом чудових квітів – троянд та жасмину. База композиції звучить солодкою ваніллю, чуттєвим акцентом мускусу та амбри з благородним димним акцентом білого кедра. Кращий час для цього парфуму - теплий: як тільки сонечко зігріє світ і зробить його яскравішим, аромат Ferrari Black зазвучить на повну потужність, немов мотор чудового автомобіля.
- Країна виробник: Італія
- Країна ТМ: Італія
- Стать: Чоловіча
- Класифікація: вечірні, денні
- Аромати: деревні, пряні
- Верхні ноти: кардамон, кориця, слива, яблуко
- Ноти серця: жасмин, троянда
- Базові ноти: амбра, ваніль, кедр, мускус
- Рік випуску: 1999
- Вид продукції: Туалетна вода
Відгуки (6) о Ferrari Black
Прокоментуйте або запитайте запитання
×Хороший аромат, жаль, что не всегда удается его купить. Сочный, свежий фруктовый запах вначале. Спустя время, деревяшки с мускусным привкусом. Очень советую попробовать.
Иван, 15 квітня 2016 відповістиДобрый день, Лариса. Сейчас в наличии есть только туалетная вода Ferrari Black 75 мл. Цена указана выше. Купить можно только то, что представлено на сайте. Спасибо.
Lagrande, 15 грудня 2014 відповістиМожно заказать оригинал тестер-духи -туалетная вода . Стоимость.
Лариса, 14 грудня 2014 відповістиОзадачился коментарием ниже, т.к. являюсь клиентом данного магазина и проблема подделки, копии, лицензий меня волнует больше всего. Так вот, что я вам скажу. Я открыл несколько интернет магазин Англии и Америки и цены там даже ниже, чем здесь. Причем я сомневаюсь, что они торгуют откровенным контрафактом. Сашеньке рекомендую дальше улыбаться с консультантами, а Евгению покупать и впредь продукцию с космической наценкой.
Дмитрий, 21 лютого 2014 відповістиСегодня сделала заказ! у мужа есть оригинал из Италии,прям из фирменного магазина Ferrari! обязательно отпишусь,как сравним! очень хочется верить,что у Евгения,который чуть ли не на всех сайтах оставил свои коменты,по поводу именно этого парфюма,просто предвзятое мнение....а может и нет...
Сашенька, 11 лютого 2014 відповістиДобрый день, Евгений! То что такие цены - это совсем не означает что продукт неоригинальный или мы работаем себе в убыток. С какими ценами Вы сравниваете? Для нас тоже актуален вопрос ценообразования ))) По поводу Брокарда. Не хотелось бы обсуждать вопрос ценообразования больших сетевых магазинов. Но...если уже заговорили, то: 1) Брокард находится в самых дорогих торговых комплексах. 2) площадь магазинов и штат продавцов несут за собой очень большие расходы. 3) Рекламный бюджет этих компаний несравним с нашам. У нас как правило идет реклама в интернете. Соответственно и рентабельность на товар у них намного выше. В том что продукт оригинальный Вы можете убедиться при получении в отделении Новой почты - если Вы не в Киеве. Только после этого идет оплата. Если Вы находитесь в Киеве - будем рады видеть Вас у нас в магазине, где мы сможем развеять все Ваши сомнения по поводу "дешевой копии" или лицензионного продукта. И еще... напоим Вас чашечкой вкусного кофе. Спасибо за вопрос
Lagrande, 29 жовтня 2013 відповісти