Парфумерія Lorenzo Villoresi
Фільтри
Бренди
- l
-
Серія
Група товару
Стать
Класифікація
Країна виробник
Об`єм
Парфумерія Lorenzo Villoresi
Lorenzo Villoresi пройшов революційний шлях у парфумерії з моменту створення у 1990 році його Будинку у сімейному особняку 15 століття у Флоренції. Основна філософія, яка призвела до створення колекцій парфумерії та ароматів для дому проявляється у цінності окремих компонентів, що входять у кожен аромат. Ці аромати здатні створити свого роду незалежний всесвіт, вільний від усіх обмежень.
Lorenzo Villoresi вперше зацікавився світом спецій та есенцій у 1981 році під час своєї першої поїздки на Близький Схід. Тоді він проводив тривалі періоди часу за кордоном та був зачарований атмосферою місць, які відвідував. У ці роки він почав експериментувати, переганяти ароматичні рослини, виробляти барвники та створювати свої перші парфуми з ефірними оліями для своїх друзів та знайомих під тимчасовою назвою «Atelier Perfume».
До кінця 80-х років, у перші роки своєї наукової діяльності як дослідника античної філософії, світ парфумерії став справжньою пристрастю Lorenzo Villoresi. А у травні 1990 року ця пристрасть стала бізнесом, коли італійська компанія Fendi запропонувала йому створити ароматичну колекцію предметів для дому. Починаючи з цього моменту, поряд із відомими іменами у світі парфумерії, були розроблені перші продукти бренду Lorenzo Villoresi : аромати для дому, ванної кімнати та, нарешті, у 1991 році – перші зразки його селективної парфумерії – аромат Uomo, Donna та інші.
Деякі з них відображають власну інтерпретацію класичних парфумерних тем, таких як Sandalo, Patchouli та Vetiver, у той час як інші, такі як Dilmun, Alamut та Teint de Neige, або Iperborea та Theseus, були натхненні уявними світами, міфами та легендами різних країн та культур, екзотичними та казковими місцями та ландшафтами. Однією з характерних відмінностей ароматів Lorenzo Villoresi є використання найкращих натуральних екстрактів та есенцій у поєднанні зі старовинними традиціями парфумерного мистецтва. Кожен аромат - це унікальне художнє творіння, незалежно від модних тенденцій. Аромати дуже яскраві, і кожен з них має свій голос, часом навіть дуже гучний, але при цьому вони досить повітряні.
Флакони ароматів, схожі на шестигранні колони синього, а також яскраво-червоного та смарагдового кольору, увінчані срібними кришками, які нагадують якісь таємні графічні символи Стародавнього Риму. Особливою красою відрізняються шкіряні футляри для флаконів парфумів. А тверді парфуми - круглі форми з нержавіючої сталі, немов пудрениці із вбудованим металевим дзеркальцем.
Lorenzo Villoresi – автор багатьох публікацій про парфумерію, а у 2006 році він отримав престижну міжнародну премію «Prix Francois Coty» у Парижі – найважливіший приз, що присуджується за визнання досягнень кар'єри парфумера.
Сьогодні у своїй студії на Via de Bardi у Флоренції Lorenzo Villoresi продовжує створювати аромати, а колекції, які мають його ім'я, тепер представлені в 40 країнах, у тому числі їх можна купити і в Україні. Останні розробки включають спеціальну колекцію для готелів.
Найближчим часом планується відкриття у Флоренції першого парфумерного музею-академії у старовинному особняку з власним садом з безліччю трав, дерев та квітів, де в останні три десятиліття працювала школа, а в грудні 2015 року бренд Lorenzo Villoresi відчинив двері свого першого бутіка. Музей об'єднуватиме лекторій, бібліотеку, а навчальні програми для дітей та дорослих допоможуть дізнатися більше про історію парфумерії, а також легко прослідкувати весь шлях, який робить запах, стаючи повноцінним ароматом у флаконі.