Парфумерія Franck Boclet
Фільтри
Бренди
- f
-
Серія
Група товару
Стать
Класифікація
Країна виробник
Об`єм
Історія створення
Парижанин Франк Бокле прийшов у модну сферу у 1985 році, а через кілька років він уже був креативним та виконавчим директором Arrows. Зайнявши посаду арт-директора в компанії Франческо Смальто, він залишався вірним їй сімнадцять років, після чого встиг випробувати себе у керівній ролі в Ungaro Homme. Здобувши величезний досвід у сфері прекрасного, він нарешті зважився заснувати власний бренд. Особливість підприємства Франка полягала у його справді чоловічому напрямі. Він почав створювати костюми для сильної половини людства. Підхід у своїй використовував як класичний, а й бунтарський. Адже цей француз завжди йшов проти правил і стереотипів, що склалися. Він вигадав образ чоловіка-хамелеона, який сьогодні може бути в елегантному вбранні зі строгими лініями крою, а завтра перетворитися на зухвалого панку з відповідним одягом. Мужність у його розумінні може бути чуттєвою та пристрасною, елегантною та екстравагантною. Класика у нього поєднується із елементами неформальних культур. Все це робиться для того, щоб надихнути чоловіче населення бути різними відповідно до своїх бажань. Адже керуватися важливо лише власним смаком, не заганяючи себе у рамки певного стилю. Незмінним має залишатися елегантність, без якої важко уявити вигляд мешканців Франції.
Такі ідеї кутюр'є сподобалися багатьом діячам шоу-бізнесу та представникам еліти. Серед його шанувальників можна знайти знаменитих Зінедіна Зідана та Жерара Депардьє. Для них купити продукцію Franck Boclet і перетворитися на новий настрій так само важливо, як забити красивий гол або зіграти головну роль.
Парфумерна лінійка
Створюючи ідеальні костюми, пан Бокле побажав доповнити цибулю парфумерією. Він чудово розумів, що без неї жоден вдалий гардероб не можна назвати завершеним та досконалим. Тож у 2012 році він випустив Fragrance Collection – нішеву серію чоловічих ароматів. У ньому він дотримується тих самих принципів, як у виробництві одягу. Поєднання непоєднуваного лягло в її основу. Традиційні компоненти поєдналися з новаторськими, щоб наголосити на різнобічній натурі. Адже стан душі може змінюватися в залежності від пори року чи погоди за вікном. Під будь-який настрій можна підібрати потрібну композицію. Засновник торгової марки вважає, що в особистому арсеналі має бути щонайменше чотири аромати. Він вдається до такої кількості улюблених інгредієнтів: уд, шкіра, пачулі, ладан. Над розробкою парфумів працювала знаменитий «ніс» Мелані Леру. А дизайнери флаконів зробили вмістилища для дорогоцінних рідин схожими на дорогі запальнички. Вони декоровані етикетками, що нагадують тиснення по срібному металі.
Також фірма виготовляє пахощі унісекс, які однаково підходять для обох статей. Всі вони наповнені сильними сучасними нотами, що мають оригінальне звучання. Купити чудову парфумерію Franck Boclet можуть жінки, поєднуючи свої пахощі з ароматом супутника. Щоб здійснити покупку надійно та швидко, скористайтесь послугами інтернет-магазину LaGrande . Висока якість та рівень обслуговування гарантовані!