Парфумерія Mark Buxton
Фільтри
Бренди
Алфавітний вказівник
- m
-
Серія
Група товару
Стать
Класифікація
Країна виробник
Об`єм
- 1
- 2
Mark Buxton
Ще до відкриття свого бізнесу Mark Buxton був відомий усьому світу. Довгий час він співпрацював з такими відомими замовниками як Givenchy, Versace, Cartier, а також Armani, Ferre, Lagerfeld, Salvador Dali та Chopard. Сьогодні його називають «найкращим носом» сучасності, який подарувавши безліч геніальних ароматів, змінив думку світу про бездоганність парфумів. Спочатку створені ним аромати належали колекціям знаменитих брендів. Під своїм ім'ям Mark Buxton виготовив лише сім неперевершених композицій. Число було обрано невипадково. Людина, на думку Марка, за час існування мешкає 7 фаз, у період яких його приваблює 7 видів ароматів. Відповідно в колекції парфумерів є аромати абсолютно для будь-якої людини. Над витвором усієї колекції Марк працював півтора роки. Кожен із пропонованих кольорів ароматів Mark Buxton відтворює певний настрій та емоції свого власника. Ідея заснування «колірних» парфумів прийшла до Марка після розмови з лікарем, який займався темою взаємодії між кольором та запахом.
Варто зауважити, що свої аромати Mark Buxton не поділяє на жіночі та чоловічі, він вважає подібну градацію безглуздою та дурною. Розділяти парфумерію необхідно лише за настроєм та характером. Вибираючи аромат, на думку парфумера, необхідно дотримуватися цих двох критеріїв, аромат повинен підходити психологічному типу власника, і не орієнтуватися на стильність, модність і гламурність.
Ще до відкриття свого бізнесу Mark Buxton був відомий усьому світу. Довгий час він співпрацював з такими відомими замовниками як Givenchy, Versace, Cartier, а також Armani, Ferre, Lagerfeld, Salvador Dali та Chopard. Сьогодні його називають «найкращим носом» сучасності, який подарувавши безліч геніальних ароматів, змінив думку світу про бездоганність парфумів. Спочатку створені ним аромати належали колекціям знаменитих брендів. Під своїм ім'ям Mark Buxton виготовив лише сім неперевершених композицій. Число було обрано невипадково. Людина, на думку Марка, за час існування мешкає 7 фаз, у період яких його приваблює 7 видів ароматів. Відповідно в колекції парфумерів є аромати абсолютно для будь-якої людини. Над витвором усієї колекції Марк працював півтора роки. Кожен із пропонованих кольорів ароматів Mark Buxton відтворює певний настрій та емоції свого власника. Ідея заснування «колірних» парфумів прийшла до Марка після розмови з лікарем, який займався темою взаємодії між кольором та запахом.
Варто зауважити, що свої аромати Mark Buxton не поділяє на жіночі та чоловічі, він вважає подібну градацію безглуздою та дурною. Розділяти парфумерію необхідно лише за настроєм та характером. Вибираючи аромат, на думку парфумера, необхідно дотримуватися цих двох критеріїв, аромат повинен підходити психологічному типу власника, і не орієнтуватися на стильність, модність і гламурність.