Парфумерія Joop! Joop! Homme
Фільтри
Бренди
- j
-
Серія
Група товару
Стать
Класифікація
Країна виробник
Об`єм
Парфумерія Joop! Joop! Homme
Чоловіки, які віддають перевагу аромату Joop! Homme , ризикують лише одним: цей вихор хтивості і спокуси може закрутити їм голову! Незвичайний і провокаційний аромат робить образ цікавим, приковує погляди представниць прекрасної статі до власника туалетної води – і однозначно робить молоду людину помітною. Парфум відкрито демонструє чоловіче бажання подобатися, виглядати помітно і незвично.
Joop! – мистецтво дивувати
Поява нового бренду Joop! стало несподіванкою для манірних і стриманих німців, які звикли до суворості та давно усталених життєвих правил. Приємно порадувати співгромадян зміг журналіст, дизайнер і художник Вольфган Юп, що пише про моду. Це він 1981 року створив торгову марку, яку назвав своїм ім'ям. Бренд уособлює динамічність, азарт і популярний серед тих, хто небайдужий до модних віянь. Марка немов сама вибирає своїми шанувальниками людей, які бажають бути яскравими! Постійне прагнення йти вперед і займати лідерські позиції так модний будинок описує свої цілі. Незважаючи на офіційну точку відліку в історії заснування бренду, його автор став відомий своїми роботами трохи раніше. У 1978 році хутряні вироби від Вольфгана Юпа викликали фурор. Компанія також випускає колекції модного одягу, взуття, аксесуари, парфумерію, прикраси, предмети інтер'єру.
Провокація – ваше все!
Перший аромат компанії – жіночий, був представлений нею у 1987 році. Дебютний чоловічий Joop! Homme презентовано 1989 року. Автором обох видань став відомий парфумер Мішель Альмарак. Композиція для жінок – інтенсивна, чуттєва, багатогранна, що вводить в стан млості і дарує задоволення. Чоловіча туалетна вода схожа з нею за настроєм: хвилююча, що пробуджує солодкі мрії, зухвала, провокаційна. Чого тільки варте зовнішнє оформлення роботи! Строгих форм флакон виконаний у сміливому насичено-рожевому кольорі та увінчаний темно-фіолетовим ковпачком. Таке колірне рішення, досить неординарне для 80-х років минулого століття, прийняте, щоб зламати стереотип про рожевий колір як виключно жіночий. І, звичайно, заінтригувати чоловіків.
Будьте готові до сюрпризів!
Шанувальники елітної парфумерії з упевненістю називають це видання одним із найпривабливіших, неординарних і навіть непередбачуваних у їхньому парфумерному гардеробі. Тільки один цей факт вартий того, щоб піддатися бажанню купити Joop! Homme . І зробити це за максимальну вигідну ціну можна в інтернет-магазині Lagrande.
Туалетна вода зустрічає свого володаря міксом цитрусових нот, доповнених чуттєвим медово-терпким флер апельсинового кольору. П'янкий запах геліотропу вносить у «серце» мелодії квітково-бальзамічну ноту, створює атмосферу затишку та спокою. Його загадковість, виразність підкреслюють акценти хвилюючого жасмину, ніжної конвалії, теплої кориці та пряного кардамону. Завершальний акорд насичений життєрадісними мотивами ванілі та відтінками теплих, привабливих бобів тонка. Тут вгадуються нюанси смолисто-пряних пачулів і розкіш дерева красивого сандала.