Парфумерія Shiseido
Фільтри
Бренди
- s
-
Серія
Група товару
Стать
Класифікація
Країна виробник
Об`єм
- 1
- 2
Японська марка допомагає жінкам ставати красивішими і бажанішими ось уже більше століття. Дітище головного фармацевта японського Імператорського військово-морського флоту вважається найстарішою косметичною компанією у світі. Але вік надав їй лише мудрості та додаткового шарму.
Історія появи
Аринобу Фукахара, залишивши посаду головного фармацевта, відкрив сучасну аптеку та взявся за виготовлення парфумерії. У цій галузі він став справжнім новатором, створивши власну зубну пасту. Справу батька продовжив син, поступово розвиваючи бізнес до неймовірних висот. Особливість продукції в тому, що японок вона знайомить з європейськими традиціями, а досвідчених європейок занурює в атмосферу Сходу. Бренд першим у Японії випустив лосьйон для шкіри, а пудра, що пропонувала дівчатам не лише білий тон, а й кілька інших, справила справжній фурор. Завдяки японським майстрам, що ніжно піклуються про жінок, з'явилися тональні креми, без яких зараз ми не мислимо процес макіяжу.
Вже 1923 року почали масово відкриватися елітні магазини марки. Залучаючи клієнтів якістю пропонованих послуг, вони набули величезної популярності у всьому світі. Крім того, нею організовано Академію Краси, Моди та Мистецтва, де проводяться сучасні розробки техніки мейк-апу з використанням косметики, що враховує індивідуальні особливості красунь.
Кожна жінка має хоча б раз у житті купити Shiseido, дозволивши своєму тілу дізнатися, що таке східна магія, створена японцями у найкращих традиціях.
Парфумерна лінійка
Бренд має особливу філософію. Жінки, які використовують її косметику, повинні не тільки почуватися зовні красивими, а й духовно збагаченими. Саме таке відчуття виникає, коли носиш на собі відповідні аромати. За більш ніж вікове існування компанія випустила безліч запахів для обох статей. Ви можете знайти загадковий флакончик, вміст якого було створено ще в 1917 році, і сучасний, випущений через 100 років. І кожен із них оригінальний і бажаний по-своєму. Вони не просто генерують шлейф із різних букетів, а й здатні створити настрій своєму носію. Достатньо вибрати потрібний флакончик - і Ви відразу розумієте, що проблеми відступають, а щастя, ось воно - всередині Вас.
У жіночих колекціях багато квіткових ароматів із домішкою деревини та цитрусів. До створення сучасних композицій приклав руку відомий творець Серж Лютен та фахівці з впливу запахів на самопочуття та самовідчуття. Особливу популярність набув парфум Zen, який поєднав у собі ніжність конвалії і фіалок, загадковість квітки лотоса, що викликає сплеск грейпфрута та інші ноти.
Можна сміливо сказати, що купити парфуми Shiseido – означає любити себе так само сильно, як люблять романтичні японці, які оспівують глибину людської привабливості. Серед десятків різноманітних продуктів буде дивно, якщо хоч одна жінка чи чоловік не зможе підібрати запах, який співатиме пісні своєї душі.