Парфумерія Elizabeth Arden
Фільтри
Бренди
- e
-
Серія
Група товару
Стать
Класифікація
Країна виробник
Об`єм
Elizabeth Arden – для тих, хто може собі дозволити бути справді шикарною!
Концепція бренду Elizabeth Arden – розкіш та краса. Недарма саме він посідає 7-е місце в рейтингу найдорожчих б'юті-брендів світу, і міцно асоціюється з найкращим, люксовим доглядом за собою, який доступний небагатьом. Саме цього й прагнула творець бренду, коли задумувала і втілювала в реальність свої перші косметичні продукти: вони були адресовані лише тим, хто справді готовий був платити гідні гроші за те, щоб виглядати «на мільйон доларів». Коли ж з'явилися аромати від Elizabeth Arden, їм не було рівних: до створення парфумів залучалися найкращі парфумери світу, а дизайн та упаковка флаконів для кожного аромату ставали справжніми витворами мистецтва. У наші дні купити Elizabeth Arden означає долучитися до світу обраних.
Історія бренду
Зробити жінку здоровою і красивою було справою честі для творця цієї імперії, Флоренс Грем, чий псевдонім - Elizabeth Arden - увійшов в історію моди як приклад жінки, яка без жодних чудес, з однією лише вірою в себе і свою ідею пройшла шлях від бідної дівчинки, якої колись бракувало часом грошей навіть на школу, до фантастично багатої дами, що залишила після себе статки в 11 мільйонів доларів і річний оборот від 40 салонів краси та 17 косметичних і парфумерних фірм близько 60 млн. доларів.
Саме вона змусила жінок ставитися до макіяжу як абсолютної необхідності для справжньої леді, змусивши всіх жінок світу повірити, що без косметики вони все одно, що оголені, а не доглядати за собою просто непристойно. Їй вдалося повернути громадську думку на 180 градусів: якщо в 19 столітті жінка з макіяжем не схвалювалася у вищому світлі та викликала не найкращі асоціації, то завдяки старанням Флоренс Грем у першій половині 20 століття все кардинально змінилося.
Elizabeth Arden – бренд, який випередив час
Elizabeth Arden запропонувала безліч інновацій як у сенсі ведення бізнесу, так і в плані догляду за собою – це, безперечно, була надзвичайно прогресивна жінка. Маючи медичну освіту, вона перша у світі поставила випуск косметики на наукову основу і стала виробляти спеціальні дослідження для пошуку найкращих формул. Вона вперше зрозуміла, що догляд має бути багатоступінчастим, і запропонувала очищаючі тонізуючі, зволожуючі і живильні креми, до того ж підібрані в залежності від типу шкіри.
Саме вона вперше створила мережу СПА-салонів, у яких пропонувалася комплексна програма повного перетворення, включаючи як косметологію, а й фізичні навантаження як іпотерапії. Там вона відкрила курси візажу, де жінок вчили фарбуватися красиво і елегантно. Вона ж першою додумалася доглядати не тільки обличчя – колись єдину «візитну картку» жінки, - а й усе тіло: кількість одягу на дамах у 20 столітті стрімко зменшувалася з кожним десятиліттям, і тіло, яке ставало доступним для загального огляду, теж мало бути доглянутим і гарним! І саме їй спало на думку кілька блискучих комерційних ідей: рекламні шоу-покази під час кіносеансів та співпраця з фірмою «Крайслер», покупці розкішних авто якої отримували кейс з продукцією Elizabeth Arden у подарунок.
Найвідомішими ароматами від Elizabeth Arden стали 5th Avenue та його фланкери, Green Tea та Untold (і численні варіації цих парфумів), а також Red Door та Always Red. Купити продукцію Elizabeth Arden можна не лише у найстарішому магазині фірми на фешенебельній П'ятій Авеню Нью-Йорка, а й в українському інтернет-магазині La Grande, де представлений широкий асортимент оригінальної парфумерії.