Парфумерія Marc Jacobs
Фільтри
Бренди
- m
-
Серія
Група товару
Стать
Класифікація
Країна виробник
Об`єм
Історія бренду
Однойменний бренд неповторного Марка Джейкобса сьогодні є знаковим для світу моди та іконою американських глянцевих видань. Дизайнер народився і знайшов своє покликання в "столиці світу" - яскравому, стрімкому Нью-Йорку. Саме Велике Яблуко надихнуло юного Марка присвятити життя прекрасному: "Я планую займатися тільки тим, що приносить задоволення і наповнює мої дні радістю". Талановитого модельєра помітили ще під час здобуття профільної освіти у знаменитій своїй богемній тусовці Школі дизайну Parson's – творчість молодого Джейкобса визнавали викладачі коледжу та імениті кутюр'є, серед яких Перрі Елліс та Честер Уейнберг. У 1987 році випускник, що подає надії, став наймолодшим дизайнером, нагороджений премією Ради американських модельєрів. За рік до цього він випускає лінію жіночого одягу під власним лейблом, що здобула любов шанувальників завдяки відверто бунтарському настрою, різноманітності фурнітури та незвичайним рішенням крою - згодом стиль гранж стане візитною карткою маестро.
Через деякий час Марк прагне розширити горизонти і вирушає до Європи – за практикою у легендарних модних ательє. Результатом такого близького знайомства з fashion-індустрією Старого Світу став пост креативного директора епохального модного будинку Luis Vuitton. Цьому довгожителю кутюр'є віддав 15 років, кардинально оновивши його образ і надавши друге дихання. Але у 2013 році гуру сучасного стилю залишає французький лейбл та зосереджується на власному дітищі. Вільний політ фантазії, самоіронія та рок-н-рольні акценти надають особливий шик продукції, серед якої сьогодні можна також побачити екстравагантні окуляри, оригінальні сумки та незабутні парфуми. Їх вихід супроводжують гучні рекламні кампанії, привабливі та неординарні. Так, у провокаційному промо-ролику до одного з чоловічих ароматів знявся особисто сам модельєр - на нестримну радість армії його фанатів, яких сам маестро дуже поважає: "Одяг нічого не означає, поки не знайдеться той, хто захоче його вдягнути".
Парфумерія
Перший фірмовий аромат вийшов друком у 2001 році, ознаменувавши собою народження наднової зірки на трендовому ольфакторному небосхилі. На даний момент парфумерний напрямок представлений кількома лініями, найпопулярнішими з яких є Daisy, Decadence, Lola і Splash . Для їх створення модний будинок запросив чудову команду флейвористів відомої швейцарської компанії Givaudan, а також чудових парфумерів міжнародного класу – таких як Стів Демеркадо, Альберто Морільяс, Олів'є Кресп, Ральф Швейгер, Паті Ідальго, Андреа Лупо та інших.
Тепер в арсеналі найрізноманітніших представниць прекрасної статі: романтичних мрійниць, амбітних інтелектуалок, полум'яних бунтівниць є щось поєднувальне - елегантні флакони з ім'ям одного з найгеніальніших кутюр'є нашого століття. На особливу згадку заслуговують чоловічі запахи, що зачаровують поєднанням непоєднуваного: їх благородні формули таять у собі вельми брутальні акорди. Якщо Ви теж відчули потребу купити аромат Marc Jacobs , ми раді запропонувати послуги нашого інтернет-магазину LaGrande .