Парфумерія Cartier
Фільтри
Бренди
- c
-
Серія
Група товару
Стать
Класифікація
Країна виробник
Об`єм
Cartier – це уособлення багатства та розкоші. Побачивши на виробах витончений напис, що означає ім'я бренду, чоловіки та жінки не можуть стримувати своє захоплення. Адже кожне нове творіння, представлене знаменитою торговою маркою, викликає непідробне захоплення та гучні овації у досвідченої публіки. Картьє – це символ достатку, смаку життя, в якому можуть дозволити собі лише обрані. Це вишуканість і неповторний стиль, сміливість та бажання виділитися у суспільстві, домогтися визнання у ньому.
Відомий французький бренд розпочав свою історію у середині XIX століття. Його засновник Луї-Франсуа Картьє, талановитий художник і ювелір, в 1847 став власником невеликої майстерні, яку згодом він перемістив на вулицю, розташовану поблизу королівського палацу Пале-Рояль. Знайомство з особами, наближеними до правлячого імператора, інтерес перших осіб Франції до продукції ювеліра принесли його компанії славу. Луї-Франсуа Картьє мав славу новатором, справжнім творцем, який перебуває в постійному пошуку. Саме він почав уперше обігравати образи птахів та тварин у моделях ювелірних прикрас, використати платину для створення коштовностей. Його вважають автором першого наручного чоловічого годинника, розробленого для льотчика Сантоса-Дюмона і названого на його честь.
У першій половині ХХ століття компанія займалася виготовленням флаконів для зберігання парфумів. Вишукані форми, оздоблення коштовним камінням забезпечили цим розкішним ємностям популярність серед представників місцевої знаті. До запуску парфумерної лінії бренд розпочинає лише 1981 року. Новинка для жінок називалася Must de Cartier і була чуттєвим солодким ароматом. Чоловічий парфум Santos de Cartier присвячувався тому ж відомому авіатору та відрізнявся гармонійним та благородним звучанням.
Купити вишуканий парфум від Cartier – означає підкреслити свій престиж, продемонструвати благополуччя та респектабельність, кинути виклик розкішному суспільству. Всі аромати торгової марки відрізняються властивою їй елегантністю, яскравістю, є помітними та неповторними. Багато хто з них випускався як продовження колекцій годинників або ювелірних виробів.
В асортименті Cartier не знайти нудних і монотонних ароматів. Вони мають неперевершене звучання, підкреслюють переваги своїх володарів. А фірмове оформлення парфумів нагадує справжні шедеври, створені вправним ювеліром.
Другий жіночий аромат Panthere Cartier, представлений Альберто Морільясом у 1986 році, створювався для чарівних представниць прекрасної статі, стильних та незалежних, чия привабливість непідвладна часу. У 1992 відомий майстер Жак Кавальє запропонував чоловікам розкішний дерев'яний фужерний парфум Pasha Cartier, в оформленні якого використовувалися елементи стильних аксесуарів та прикрас бренду. У 1995 році парфумерна лінія поповнилася жіночим So Pretty Cartier (парфумер Жан Гішар) – чарівним та насиченим квітковим ароматом. З 1998 року почалася епоха легендарного Declaration – елегантного класичного чоловічого аромату. Потім було запущено свіжу, грайливу унісекс-композицію Eau de Cartier і справжню вишневу «радість» під назвою Delices.
Сьогодні бренд представлений кількома колекціями чоловічих, жіночих парфумерних композицій, унісекс-ароматів. Підібрати відповідний та купити парфумерію Cartier ви зможете у нашому інтернет-магазині lagrande.com.ua