Парфумерія Moschino
Фільтри
Бренди
- m
-
Серія
Група товару
Стать
Класифікація
Країна виробник
Об`єм
Історія створення
Іронія стосовно трендів – теж мода. Так вирішив Франко Москіно та заснував власний бренд у 1983 році. Італійський дизайнер своєю діяльністю висміював усе важливе для любителів стилю та краси. Разом із колегою з праці Росселлою Джардіні вони випускають перші колекції одягу, в якому, крім іронічного підходу, був певний підтекст. Наприклад, елегантні костюми та сукні доповнювалися написами із провокацією. Поп-арт, який на той час вважався недоречним на подіумах, використовувався італійськими експериментаторами. Своєю діяльністю вони відображали соціальні та політичні настрої людей. Як не дивно, така подача зробила компанію дуже популярною. На неї звернули увагу. Після п'яти років часом скандальної роботи у фірми відкрився власний бутік у Мілані. Ще однією важливою віхою в житті торгової марки стає фотографування моделі зі світовим ім'ям Клаудії Шифер для обкладинки журналу Vogue, де вона з'явилася в комплекті від виробника. Це послужило його успіху і стало добрим знаком.
Крім вбрання він виробляє взуття та аксесуари. А з 1987 року – запашні вироби. Купити парфумерію Moschino з тих пір бажано та стильно. Коли 1994 року помер Франко, управління перейшло до його творчої напарниці, яка вирішила, що смерть модельєра не повинна згубно позначитися на роботі. Епатажні, спокусливі продукти, що кидають виклик, продовжували виходити під назвою бренду. Ця праця увінчалася удачею у вигляді замовлення на гардероб Кайлі Міноуг та Мадонни, який співачки використовували на сцені. Спортивна область також не обійшлася без втручання компанії. Вона брала участь у розробці костюмів для збірної своєї країни щодо відкриття ХХ Олімпійських ігор, що проходять у Турині. Не варто дивуватися з того, що бренд має власний міланський готель, декорований у сюрреалізмі. Він став відображенням унікального стилю торгової марки.
Парфумерна лінійка
Перший парфум, що побачив світ 1987 року, створено для жінок. Він містив квіткові та дерев'яні ноти. І за допомогою нюху передавав філософію компанії, що висміює снобізм. Випущені нею аромати відрізнялися епатажем, сексуальністю і дещицею химерності. Вони створені для сміливих та впевнених у собі жінок. Рекламний текст деяких був відкритою інструкцією не лише щодо застосування пахощів, а й рекомендацією щодо технології спокуси. Парфумери знали, що за допомогою запаху можна впливати на протилежну підлогу та користувалися цим мистецтвом. Флакони продукції відрізняються яскравими деталями, грайливістю та кокетливістю. Рідина в них підкреслює завзятий настрій.
Ще одним аспектом політики фірми є доступність розкішних речей. Таким чином вони намагаються знизити планку аристократизму та залучити більше покупців. Купити товари Moschino в Україні можна за цілком прийнятною ціною. Це надійно та швидко можна зробити за допомогою інтернет-магазину LaGrande . Тут на Вас чекають виключно оригінальні продукти та висока якість обслуговування.