Косметика Etude house
Фільтри
Бренди
- e
-
Серія
Класифікація
Країна виробник
Група товару
Корейська косметика Etude House
Найстаріший корейський косметичний бренд Etude H ouse був заснований у 1985 році і спочатку називався просто «Етюди» (?tudes) – на це творців надихнули чудова музика Фредеріка Шопена. Чудові мелодії цього композитора народили настрій дарувати красу та молодість – і в результаті народилася чудова косметична марка, затребувана та успішна вже багато років на всіх світових ринках – від азіатського до європейського та американського.
Починаючи з 1990 року компанія стала частиною великого б'юті-концерну Amore Pacific Group, пройшла ребрендинг та оновила офіційні кольори, якими стали жіночні та ніжні рожевий та білий, з якими тепер асоціюється ця марка у всьому світі.
Вона допомагає жінкам ставати гарними щодня, при цьому підходячи до процесу творчо та отримуючи естетичну насолоду – паралелі з чудовою музикою актуальні досі. До того ж у рекламних кампаніях бренду завжди задіяні світові зірки естради та виконавці, популярні в Південній Кореї, що також сприяє постійному зростанню його популярності: шанувальниць цієї косметики у світі близько 50 мільйонів!
Ненудний макіяж від Etude house - Подаруйте собі задоволення !
Компанія Etude house вважає, що щоденне нанесення мейк-апу не повинно бути нудною рутиною – це захоплююче заняття, що дозволяє зробити життя яскравішим і яскравішим. "Грайте з образами і будьте прекрасні" - ось девіз бренду, який дуже подобається жінкам, а також майстрам-візажистам.
Свою продукцію знайдуть в асортименті марки і молоді дівчата, і активні сучасні жінки, які не втомлюються експериментувати. Однак, як і всюди в Південній Кореї, у цій фірмі впевнені, що справжньої краси неможливо досягти одними лише косметичними хитрощами – головним є професійний та продуманий багатоступінчастий догляд, який дозволяє спочатку привести до ідеалу ваші природні дані, а потім лише трохи їх доповнити, розставивши за допомогою косметики необхідні акценти.
Ось чому в портфоліо бренду є і безліч засобів догляду, серед яких ключовими є гелі і лосьйони, пінки і емульсії, креми і маски, патчі, що очищають пластирі для пір, і, звичайно ж, забавні б'юті-аксесуари (спонжі, пензлі, щіточки і т.д.), з якими наведення краси стає суцільним задоволенням!
Для коханої Себе!
За час свого існування компанія змінила кілька рекламних слоганів, і одним із них був – «Улюблена Я»! Саме такою почувається жінка, яка користується б'юті-продукцією від Etude H ouse . Хочеться побалувати свою зовнішність та подарувати шкірі ефектний та безпечний догляд: продукція марки гіпоалергенна, не містить небезпечних синтетичних сполук, парабенів, ПАР, ароматизаторів.
Немаловажний і той факт, що компанія дбає про екологію – вона не тільки випускає натуральну продукцію на основі чистих природних компонентів (ягідних екстрактів, витяжок із фруктів та овочів, зміїних отрут, кислоти мурах, слизу равликів), але й не тестує її на тваринах. Більше того, упаковка виготовляється з перероблених біометаріалів, і навіть написи на коробочки наносять соєвими фарбами та чорнилом. Завершальним акордом є той факт, що вже 10 років, починаючи з 2010 року, бренд до 40% прибутку незмінно перераховує до WWF – всесвітній фонд порятунку дикої природи.
Спеціалісти La Grande відібрали для вас найпопулярніші продукти цього виробника та із задоволенням представляють на сторінках магазину:
- засоби, що очищають шкіру – такі, як содовий скраб Baking Powder Crunch Pore Scrub в оригінальній упаковці, або пінка для вмивання AC Clean Up Daily Acne Cleansing Foam;
- ультратонкі маски з серії Therapy Air : з алое, аргановим маслом, полином, з квітами камелії та вишневим кольором, із зеленим чаєм та екстрактом лимона, з кераміями, колагеном або гіалуроновою кислотою;
- патчі для носа, підборіддя та очей – кожна з цих корейських міні-масочок максимально ефективно вирішує проблеми даних зон обличчя;
- забавні коробочки у віллі тварин з кремами для рук Missing U Hand Cream : "Тюлень", "Панда", "Дельфін" та інші.
Насолоджуйтесь доглядом та результатом – підходьте до своєї зовнішності творчо!