0 800 21 50 13 Безкоштовно по Україні
Передзвонити мені
Каталог товарів

Парфумерія Tom Ford Rose Prick

Фільтри

Бренди

Алфавітний вказівник
  • t

Серія

Група товару

Стать

Класифікація

Країна виробник

Об`єм

Tom Ford Rose Prick Парфумована вода
6 128 грн
Tom Ford Rose Prick Парфумована вода (TRY)
10ml
1 858 грн
Tom Ford Rose Prick Парфумована вода (тестер)
Немає у наявності

Парфумерія Tom Ford Rose Prick


Харизматичним, яскравим особистостям імпонують неординарні парфуми. Вони допомагають таким особам підкреслити новизну та актуальність їхнього образу, сміливо заявити про свою присутність оточуючим, запам'ятатись та виглядати інтригуюче. Такі рішучі, самовпевнені люди точно можуть дозволити собі щось незвичайне і водночас розкішне: наприклад, Rose Prick – парфум від відомого бренду Tom Ford, презентований у 2020 році. Композиція, що поєднує в собі чуттєвість, загадковість і привабливість, дозволяє її власнику створювати приголомшливе враження! Вона огортає його привабливою ароматною хмарою, допомагає чоловікові або жінці усвідомлювати власну значимість і чарівність, відчувати себе обраним.



Tom Ford: від інтересу до моди до повного занурення в неї


Він вивчав історію мистецтв у Нью-Йоркському університеті та має диплом з архітектури інтер'єру, отриманий у знаменитій Parsons School of Design. На зорі своєї кар'єри він був представником прес-служби  Chloe, асистував дизайнеру Кеті Хардвік і працював у Perry Ellis під керівництвом Марка Джейкобса. Його ім'я нерозривно пов'язане з Gucci та Yves Saint Laurent – завдяки його таланту та креативу бренди стали справжніми титанам fashion-ринку. У 2005 році він заснував власний бренд і, на відміну від багатьох дизайнерів, почав не з одягу, а з сонцезахисних окулярів, оправ та парфумерно-косметичної лінії. Том Форд, один з легендарних кутюр'є сучасності, кінорежисер і модель в минулому, вважає парфум не менш важливим, ніж якісний костюм. Перші лінії чоловічого та жіночого одягу були представлені модельєром відповідно у 2007 та 2010 році.



Private Blend – унікальні видання для вибраних


Дебютна композиція торгової марки, легендарна Black Orchid, була презентована виробником у 2006 році та адресувалася жінкам. Відгукуючись про парфумерні роботи власного бренду, Том Форд зазначає, що його аромати – це саме те, що їхні власники закладають у них. Так як кожна людина, маючи певний життєвий досвід, багаж вражень та різний ступінь емоційності, чує у звучанні ароматних мелодій те, що близько та зрозуміло лише їй одній. В ароматах від Tom Ford, які відрізняються неперевершеною якістю, нерідко можна зустріти несподівані сміливі поєднання.

Лінія Private Blend, запущена в 2007 році, сьогодні є найбільшою колекцією торгової марки. До неї увійшли унісекс-видання, які різнобічно розкривають суть бренду, демонструючи зухвалість, сміливість, розкутість, провокаційність, декларовані ним.



Чуттєвий укол рожевого шипа


Квінтесенція рожевого настрою, облагороджена відтінками спецій та пряно-смолистим диханням пачулей - так можна описати новинку Rose Prick. М'який ніжно-рожевий колір, обраний для оформлення продукту, не повинен бентежити чоловіків – так, цей флакон можна розділити з другою половиною. Натхненням для парфумера, котрий створив чергове ароматне диво для відомого бренду, став розарій, у якому можна насолодитися запахами болгарської, травневої, турецької троянд - пахощі їхніх бутонів поєднуються в композиції. Пікантність парфуму надають ноти куркуми та китайського перцю. Фінальний штрих, у якому чути мікс пачулів і бобів тонка, зігріває та створює ауру затишку, повного умиротворення.