Парфумерія Carven L'Eau de Toilette Carven
Фільтри
Бренди
- c
-
Серія
Група товару
Стать
Класифікація
Країна виробник
Об`єм
Carven L'Eau de Toilette – елегантна легкість !
Якщо ви вже відкрили для себе шедевр цього парфумерного будинку Carven Le Parfum, що вийшов у 2012 році, вам напевно припаде до душі і його молодша, легка і солодка весняна версія L'Eau de Toilette .
Ця квіткова деревно-мускусна композиція радує своїми свіжими, цитрусовими та зеленими переливами, що огортають серце з білих квітів та світлу деревну базу. Аромат вийшов дуже "французьким" за своєю стилістикою, він ідеально доповнить образ молодої дівчини навесні та влітку, відрізняючись достатньою для теплого сезону стійкістю та коректністю звучання, яка робить його доречним як в офісі чи навчальній аудиторії, так і на прогулянці чи приємних посиденьках з подругами. у відкритому кафе.
Історія аромату
Бренд вперше завив про себе в далекому 1945 році, коли в Європі щойно закінчилася Друга Світова війна, і світ прагнув Життя і Краси, керований інстинктом самовідновлення. Жінки хотіли бути красивими всупереч усьому пережитому, але важкі роки наклали на менталітет парижан свій відбиток, і тому для справжньої краси вже не потрібні були надмірності та складності. "Істина - у простоті та смаку", - ось фраза, що стала девізом цієї марки, заснованої Кармен де Томмазо, що відкрила на Єлисейських полях невеликий магазин одягу для мініатюрних та витончених француженок - таких самих, як і вона сама. Якість її робіт та їх вишуканість у поєднанні з демократичністю стилю зробили це ім'я популярним та престижним – серед клієнток бренду була навіть Едіт Піаф.
Коли через рік після відкриття сфера інтересів марки торкнулася і парфумерії, принципи роботи залишилися тими ж, і тому твори будинку в Європі вважаються елітарними і по праву є мірилом хорошого смаку. За всю історію бренду їм було створено трохи більше 30 композицій, і кожна з них є досконалою!
L'Eau de Toilette з'явилася у 2013 році за Carven Le Parfum. Її створив знаменитий парфумер сучасності Francis Kurkdjian, а дизайном флакона займався інший талановитий майстер – дизайнер Thierry de Baschmakoff. Втілити ольфакторний образ у рекламній кампанії довірили красуні-моделі Brynja Jonbjarnardottir, яка представляла раніше і початковий аромат колекції – Carven Le Parfum. Усього лінійка начитує три твори, що вийшли один за одним (замикає її Carven L'Absolu) – цю ефектну трилогію хотіла б мати у своєму розпорядженні будь-яка цінителька прекрасного!
Carven L' Eau de Toilette – коли на душі весна!
Чудова легкість квітучого саду чудово відчувається з перших нот: запашний солодкий горошок і трепетний хвилюючий півонія захоплюють своєю жіночністю, а італійський лимон надає цьому вступу іскристість і свіжість.
Серце сповнене найніжніших, повітряних ароматів білих фрезій, вістерії та гіацинтів - такий яскравий і виразний акорд білих квітів робить парфум надзвичайно елегантним та вишуканим.
Фінал притягує до себе магнетичною силою мускусу та шляхетністю світлих деревних нот та вершкового сандала.
Якщо ви шукаєте витончений весняний парфум у сучасному французькому стилі, створений за класичними канонами якості, рекомендуємо купити Carven L' Eau de Toilette – в інтернет-магазині La Grande ви зможете зробити це буквально за пару кліків, незважаючи на ексклюзивність бренду.