Парфумерія Guerlain Aqua Allegoria Passiflora
Фільтри
Бренди
- g
-
Серія
Група товару
Стать
Класифікація
Країна виробник
Об`єм
Guerlain Aqua Allegoria Passiflora: відпочинок на березі блакитний лагуни
Запашна насолода, водна прохолода і свіжість зелені волею парфумера-чарівника склалися в розкішний, то привабливо-спокусливий, то благородно-стриманий аромат. Його сонячні переливи звуть на відпочинок у далекі країни, де ласкаво плескаються океанські хвилі, таємниче шумлять тропічні ліси, чудовий запах квітів крутить голову, а повітря насичене пахощами екзотичних фруктів. Ви прокидаєтеся на світанку, виходите на пляж і повільно занурюєтеся у прозору воду. Ранок починається з піднесеного настрою, що триває цілий день.
Подібні мрії часто народжуються в головах жінок і чоловіків, тому бренд Guerlain композицію-алегорію Passiflora адресував і вишуканим, чарівним леді, і рішучим, благородним джентльменам, закоханим у подорожі до далеких островів. На жіночій шкірі букет відкриває свої чуттєві, кокетливі грані, наголошуючи на жіночності образу, на чоловічій – проявляється стримано, елегантно, вказує на інтелігентність і делікатність свого власника.
Історія аромату
У далекому 1828 з'явилася композиція, що стала основою майбутньої колекції Будинку Герлен, що присвятив свою діяльність служінню красі. Популярність прийшла пізніше, коли імператриця Євгенія удостоїла дизайнера звання офіційного парфумера Її величності. Зростання популярності забезпечували також аромати-унісекс, які бренд почав випускати ще наприкінці ХІХ століття.
Особливе місце серед ароматних зборів культових творів займає лінійка Aqua Allegoria , присвячена запахам природи, барвистим місцям планети та яскравим подіям. 2018 року популярна колекція поповнилася алегоричною серією Passiflora. Квітково-фруктова новинка, видана в концентрації туалетної води, уособлює молодість, безтурботність, грайливість та ніжність. Вона дарує своїм власникам радість, допомагає їм виявити багатогранність характеру, чітко окреслюючи межі між сміливістю та зухвалістю.
Флакон традиційно виготовлений зі скла, його округлі форми нагадують паризьку колону Перемог. Верх посудини декорований золотим мереживом, а кришка прикрашена зображенням бджоли: цей символ Франції, як логотип бренду, розміщується на «герленівських» виданнях з 1860 року.
Запашна феєрія пристрасті
Неординарну мелодію, побудовану на контрасті пікантності та боязкості, написав Тьєррі Вассер. Увертюру майстер довірив виконувати вибуховим цитрусовим акордам грейпфруту, мандарину, бергамоту та лимону. Обрамлені вологим і п'янко-томним серпанком альдегідів, вони полонять нюх терпкими, солодкими, гіркими аспектами з легкою кислинкою лимонаду, що бадьорить.
Ближче до «серця» настрій змінюється, на передній план виходять тони льодяникового іланг-ілангу та солодкої маракуї. На водній гладі, оточені свіжими зеленими нотками, кружляють пелюстки апельсинового кольору, наповнюючи симфонію екстравагантними, ніжними та пристрасними нюансами. Еротичне, чуттєве звучання посилює шлейф білого мускуса, але він лежить майже на шкірі і доступний лише близькому оточенню. Купити Guerlain Aqua Allegoria Passiflora і перестати бути передбачуваною можна на сайті La Grande .