- Країна виробник: Італія
- Країна ТМ: Італія
- Стать: Чоловіча
- Класифікація: вечірні, денні
- Аромати: орієнтальні, фужерні
- Верхні ноти: кава, лимон
- Ноти серця: кардамон, лаванда
- Базові ноти: амбра, кедр, опопанакс, пачулі
- Рік випуску: 2007
- Вид продукції: Тестер, Туалетна вода
- Країна виробник: Італія
- Країна ТМ: Італія
- Стать: Чоловіча
- Класифікація: вечірні, денні
- Аромати: орієнтальні, фужерні
- Верхні ноти: кава, лимон
- Ноти серця: кардамон, лаванда
- Базові ноти: амбра, кедр, опопанакс, пачулі
- Рік випуску: 2007
- Вид продукції: Тестер, Туалетна вода
Опис Armani Attitude
2007 року тріо знаменитих майстрів парфумерного мистецтва створили щось особливе: на суд вимогливої публіки було представлено чергове видання модного будинку з Італії – розкішний аромат Armani Attitude . Незвичайне оформлення флакона, що запам'ятовується, тут же викликало інтерес, а його вміст - справжнє захоплення шанувальників. Перед інтенсивним, теплим і хвилюючим пахощами туалетної води не могли встояти ні чоловіки, ні прекрасні пані. Томна і глибока, вона інтригувала і огортала своїм магнетичним флером, вражала стійкістю і запам'ятовувалась шикарним шлейфом.
Дзвінкий гурманський початок парфуму, що відноситься до сімейства східні фужерні, підбадьорює запахом щойно змеленої кави і освіжає прохолодним диханням лимона. Кардамон, який дивує різноманіттям своїх відтінків, і делікатна, утихомирююча лаванда формують витончену «серцеву» ноту. Фінал композиції наголошує на її індивідуальності, характерності. Тут відчуваються відтінки гіркувато-терпких пряних почуттів і привабливої амбри, солодко-смолистого опопонакса та комфортного, теплого китайського кедра.
- Країна виробник: Італія
- Країна ТМ: Італія
- Стать: Чоловіча
- Класифікація: вечірні, денні
- Аромати: орієнтальні, фужерні
- Верхні ноти: кава, лимон
- Ноти серця: кардамон, лаванда
- Базові ноти: амбра, кедр, опопанакс, пачулі
- Рік випуску: 2007
- Вид продукції: Тестер, Туалетна вода
Відгуки (1) о Armani Attitude
Прокоментуйте або запитайте запитання
×Данный экземпляр не вызвал ваууу эффекта,аромат винтажный, у многих молодых людей 21 века возможно вызовет некое отвращение, назвать его классикой тоже было бы неуместно! анализируя на себе, очень сложно описать пирамиду, заявленные ноты в описании весьма сложно угадываются, очень фужерный,конечно же не на повседнев и в спортивном костюме. Вижу на людях которые ностальгируют по ушедшим временам,автомобилям москвич и очередям за хлебом!! Но пока такие люди являются частью общества,аромат имеет место быть!
Илья, 27 травня 2018 відповісти